مرکز مشاوره حقوقی در تهران موسسه حقوقی دادگان

مرکز مشاوره حقوقی در تهران با بهترین وکیل در تهران .موسسه حقوقی دادگان

مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی دادگان و مشاوره حقوقی رایگان - مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دادگستری دعاوی ملکی املاک سایت وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی دفتر وکیل دادگستری بهترین وکیل تهران وکیل تنظیم قراردادهای تجاری و بین المل

مرکز مشاوره حقوقی در تهران موسسه حقوقی دادگان

مرکز مشاوره حقوقی در تهران با بهترین وکیل در تهران .موسسه حقوقی دادگان

موسسه و مشاوره حقوقی دادگان

پیچیده شدن روابط اجتماعی در دنیای امروز به فرصت‌طلبان این امکان را داده تا با استفاده از پیچ‌و‌خم‌ زندگی ماشینی و کمبود آگاهی های حقوقی مردم راههایـی برای تعرض به حقوق قانونی افراد پیدا کنند. در این میان امید اصلی مردم ، حقوقدانها به ویژه وکلا هستند.

حقوقدانها به ویژه وکلا بخشی از جامعه هستند که وظیفه اصـلی آنان حمایت از حقوق قانونی مردم است.

حقوقدانها به عنوان نیرویی کار‌آمد نقش مؤثری در تــامیــن آرامش و راحـتی مردم ،پیشرفت و همه گیر شدن عدالت و در نتیجه سعــادت واقعی و پایدار مردم دارند و به همین دلیل خدمات حقوقـی به یکی از لــو‌ازم ضروری زندگی تبدیل شده است به نحوی که هیچ فرد ، سازمان ، شرکــت یـا فعال اقتصادی و تجاری را نمی توان یافــت که در جــریان فعالیت خود به نحوی از خدمات حقوقی بهره نگیرد.

  • ارائه مشاوره حقوقی به مدیران سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی ( به طور موردی و مستمر ) و قبول وکالت در دعاوی اعم از تجاری ، حقوقی ، کیفری ، امور کار و تأمین اجتماعی.
  • مستندسازی اموال غیر‌منقول و تملک اراضی مورد نیاز جهت اجرای طرحها و برنامه‌های مصوب سازمان.
  • سیاست‌ها و برنامه‌های ویژه حمایتی مؤسسه از سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی
  • انجام کلیه امور مالی و مالیاتی
مشاوره حقوقی - مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری در دفتر وکیل پایه دادگستری در تهران وکیل دادگستری دعاوی ملکی وکیل خانواده وکیل طلاق وکیل باتجربه و باسابقه وکیل ثبت شرکت و برند تجاری و کیل شرکت های تجاری وکیل کیفری وکیل چک و سفته و اسناد تجاری و مطالبات شرکت ها مرکز مشاوره حقوقی تخصصی در موسسه حقوقی دادگان در تهران با دارا بودن ۷ دپارتمان تخصصی و ۳۷ وکیل پایه یک دادگستری وکیل امور بین الملل مشاوره حقوقی قراردادهای تجاری و قراردادهای بین المللی وکیل ثبت احوال انجام امور اداری